Tuesday, January 26, 2010

Sibuknya

Minggu lepas adalah antara minggu yang paling sibuk aku pernah rasa. Sibuk dengan kerja luar kawasan. Dalam masa satu minggu aku kena pergi ke Melaka, Negeri sembilan, Pahang dan Perak.

Tempat yang aku pergi pun boleh tahan jauhnya. Semuanya dah hampir hujung negeri. Walaupun jauh, semuanya aku pergi dan balik pada hari yang sama. Aku tak tidur kat sana.

Semua tu ada sebab kenapa aku tak tidur kat sana. Yang pertama aku malas nak kuar masuk hotel angkat barang coz smua lokasi satu hari je. Yang kedua, tempat tu aku rasa tak jauh mana pun.

Dan yang ketiga.... Hehehe... rahsia.
Biar aku sorg yang tau. Kerana yang ketiga mampu membuat aku rasa tenang walaupun agak penat. ;)

4 comments:

datulkisya said...

balik jumpa awek ke

klid_objevit said...

ha'ah..blk kl cepat jmpa awek.
;)

DiN said...

oooo...sibuk yer..nanti ko

hans said...

nak jumpa awek lah tu
hahaha

Post a Comment