Wednesday, December 15, 2010

Keje Oh Keje

Assalamualaikum.....
Lama nye tak buka blog ni terutamanye page ni. Rindu pun ada rasa nye. Tapi nak buat macam mana. skrang ni sibuk sikit ngan keje. Masa tuk buka benda cam ni dah kurang. Note book pun dah naik ber habuk. Post yang ni pun guna Hp je. Layan wifi kat KL sentral sementara tunggu member pegi confirm tiket dia nak g Kuching.

Tahun 2010 dah nak berakhir. Lama jugak dah aku layan benda ni. Cuma skrang ni semakin menyepi dan kureng masa tuk bermain dengan benda2 ni. Lepas ni bila la pulak aku akan buka & update lagi blog ni. Benda yang nak di post banyak. Melempah2 idea nak menulis. Tapi apa kan daya, ditempat2 area aku keje takde wifi. Semua ber password.

Nak hack guna hp tak boleh. Skrang ni hp aku pun dah ter kene virus. Oleh kerana dah ter kene, aku pun ter install la anti virus tuk hp ni. Dah ter susah la sikit nak guna coz aku buh setting sequrity paling tinggi. Nak bagi ter paling secure. Takut kena virus lagi. Kang ter corrup aku nye hp plak. Cukup la ter corrup aku nye memory kad. Abis smua ilang. Kesian aku....

No comments:

Post a Comment