Friday, September 9, 2011

LaMa DaH TaK uPDaTe "TeNGTaNG aKu"

Hari ni hari jumaat + hari cuti bagi tempat dimana aku bekerja. So aku ambil peluang yang ada untuk merehatkan diri serehat-rehat yang mungkin. Tapi tak sangka la pulak petang aku kena turun site. Turun site pun bukan ada masalah besar,cuma yang di plan tak menjadi dan terhalang + terpaksa di cancel je la.

Pagi tadi plak aku wat tak tau je ngan apa yang aku plan tu, maklumlah, tabiat lama tu tak boleh nak dibuang lagi. Masih menjadi tabiat utama waktu pagi. So, pas waktu jumaat, wat apa yang patut dulu kat rumah, pastu dapat col suruh datang site coz ada problem. Sampai kat site, problem kecik je. Rasa cam tension la gak. Tapi dah makan tghari n mnum smua org support, ilang rasa nak marah n tension tu.

Tambahan pulak aku ni bukan la jenis yang suka-suka nak marah or cepat marah. Abaikan semua tu, wat je cam biasa. sok masih lagi hari cuti and boleh je wat benda tu malam ni or esok.

Tadi aku check kat rumah dah ada internet balik, itu salah satu yang boleh membantu + memudahkan segala kerja aku pasni. Maklumlah... hidup kat zaman teknologi ni, benda camtu dah jadi sangat-sangat penting. Zaman dulu orang kata membazir, zaman pertengahan klu takde orang kata ketinggalan, tapi skrang klu takde tu sangat mustahil.

Skrang aku kat tempat keje and tak tau nak merepek apa sangat, baik aku stop je kat sini dulu sebelum otrang tak paham apa yang aku nak tulis sebenarnya....

No comments:

Post a Comment