Tuesday, April 12, 2011

bersediakah aku untuk hari esok???

hari ni hari selasa. Hahaha.... Mmg la selasa kan? kan? kan? Bermula dengan hari yang cerah lagi tenang, sedikit keceriaan dan kegembiraan kerana tak perlu mengadap bos (tak payah masuk meeting-standby), campur pulak dengan teh tarik dan nasi lemak yang dibelanja oleh seseorang, memang boleh dikatakan hari yang sangat bertuah (mood 100%). Tapi kita tidak tahu apa yang akan berlaku pada penghujung hari itu. Begitulah yang aku alami pada hari ini. lepas sarapan, kerja dah bertambun menunggu (mood -10%) sampai yang di plan semua tak menjadi (mood -10%). Sampai tengahari, ada subcon belanja makan (mood +10%). sambung balik kerja, trus kena pergi site yg paling &!?*!? (mood -20%). nak guna tool, br igt org pnjm n tak pulang balik (mood -10%). Br nak pegi ambk tool, ada b/down tmpt yg sama, kena buat dl (mood -10%). Sampai atas, tgk problem besar-confirm bergulung (mood -20%). Tgh buat partner tak blh dtg coz hujan lebat giler (mood -10%). Try gak buat sorg2. Sampai motor dah keluar bau hangit & hangitkan lagi, pastu gelak sorg2, shutdown, trus g mnum duluuu...

Mood sekarang 90%. Huhu... Nak tau kenapa????

1-Kat cafe ni ramai awek (comel2 tuuuu....)
2-amoi2 kat sini boleh tahan seksi
3-ada wifi yg membuatkan aku tak bosan masa mnum
4-puas hati dpt hangitkan hoist motor tu td (Klu burn, menjawab aku)
5-abis dah. Esok??? Esok pnya cerita. Yg penting hari ni aku dah kembali ceria......

No comments:

Post a Comment