Saturday, April 16, 2011

Semakin hari, semakin ditekan, tertekan dan tekanan

patutkah aku teruskan semua ini. Tapi aku rasa aku patut blah je dari sini. Semakin bnyk benda yg tak maching ngan hati dan cara kerja aku. Dan kebetulan jugak aku dah dpt tmpt lain. Adakah ini peluang untuk aku memperbetulkan diri. Kat tmpt sekarang ni aku makin jauh, makin tersasar dari tujuan hidup. Hidup memang jadi makin tak menentu. aku harap kerja yang akan datang ni aku dapat kembali ke haluan yg sebenar. Memperbetulkan kembali apa yang dah jauh tersasar. kat sini makin membawa aku jauh dari haluan sebenar. Makin ditarik2 untuk sesat. dilarang untuk kembali ke jalan lurus. Aku dah berniat, kalau dilarang untuk kebenaran, aku akan blah ble ada peluang lain. So sekarang dah terjadi dan ada jalan lain yang sedang terbuka, seperti doa aku termakbul, so aku memang akan bLah. Confirm blah. Nekad....

No comments:

Post a Comment