Tuesday, April 5, 2011

kerjalah kerjalah kerjaaaaalaahhhhhh......

aku skrang kat bangunan mas jalan sultan ismail. nak pegi cabut hydraulic brake pump motor. Abis la kotor lps ni main ngan minyak hidrolik. Tp lokasi sebenar masih lagi di fatimah cafe bagunan yg sama. Tunggu partner (alasan smua tu). So sementara tgu dia, ada wifi plak kat sini. Tak pernah tau pun. Try register for free, tgk boleh. Huhu... Memang menarik tertarik kau memang debom la. Bukan korang tak tau hidup aku pantang ada internet. Mesti nak surfing pnya la. Paling kurang pun check blog jap. bak kata org tua, jenguk2 sekejap. tak sia2 hp aku blh guna tuk wifi. saaaayaangggggg hp aku. haha... Semalam pnya cerita dah menampakkan sedikit cahaya kejayaan. Td diaorg cal tuk confirm aku nak or Tak gaji tak sampai, tapi terima je la. Jgn memilih sgt. Rezeki ada kat mana2. Kat sini susah sikit nak mendekatkan diri pada sidia. Harap kat sana sok senang sikit. Lagi pun mungkin aku akan dihumban ke negeri orang nun jauh disana. mencari ketenangan. Tercapai atau tidak semuanya. kita tunggu dan lihat... Salammmmmm....

No comments:

Post a Comment