Friday, May 6, 2011

Aku @ Nexbis

Sebenarnya dah lama aku join Nexbis ni. Dah empat hari aku kat sini. Aku malas nak bawak laptop and tak bape ada masa nak update aku nye laman tersayang ni. SKrang ni aku update guna laptop yang diberi oleh company. Bukan bagi trus erk. Company bagi pinjam je.

Sementara check-check email ni and update apa yang patut dalam laptop ni, so aku pun menyempatkan diri ini sekejap tuk update blog ni jap. Blog ni dah umpama aku nye diari plak. Klu ikutkan ada je benda menarik yang aku nak masukkan. Tapi masa dan keadaan tak begitu mengizinkan.

Sok aku nak kena berangkat ke Kedah. Aku dapat site kat sana dengan kata lain aku jaga site sana. Sorang plak tu. Yang sorang lagi tu tetiba plak dia postpone masuk satu jun. Tension betul aku dapat tau dia masuk satu jun.

Skrang ni aku tgh cari rumah lagi. Kalau aku tak dapat rumah, aku pun mungkin postpone minggu depan. So..... kita tunggu dan lihat je la.

No comments:

Post a Comment