Tuesday, May 10, 2011

Penulis @ Bukit Kayu Hitam

Pagi tadi aku sampai kat changlun. Aku sewa rumah kat sana. Dapat rumah pun atas pertolongan kawan atas kawan atas kawan. Dah jauh giler punya kawan punya kawan, dapat jugak aku cari rumah kat area sini. DAh tertekan giler aku rasa nak mencari rumah kat area sini. Nak suruh pegi jaga area sini cepat bagai nak rak. Tapi tak pikir keperluan orang dah ada or blum atau dengan kata lain orang yang dia suruh pegi tu dah ready or blum.

Pening aku tengok tempat ni punya cara. Keje nak suh siap cepat tanpa pikir hal orang lain. So malam tadi aku main gerak je. Aku redah je cam biasa yang aku buat sebelum2 ni la. Dan macam biasa jugak nasib aku selalunya baik.

Tu tengah nasib aku ni baik lagi. Sok2 klu nasib aku dah tak bape nak ok camne. tak mengong kepala aku ni nak pikir mana aku nak duduk. dalam keta? masjid? igt aku ni jenis yang camtu ke. Walaupun aku ni bukan jenis yang memilih, tapi mesti proper skit. Tak boleh main bidang terjun je. orang kata ape er?????? haaa.... JANJI BOLEH... aku memang bukan yang camtu.

So aku akan terus berada di sini sehingga satu berita gembira sampai ke cuping telingaku yang membuat aku akan memulakan langkah pertama untuk langkah seterusnya.

No comments:

Post a Comment