Monday, October 18, 2010

Family Day @ Bukit Gambang, Pahang

Tak tau nak tulis camne. Otak tengah tak bape nak sihat cam tuan dia coz baru nak ok dari demam + ada muntah2 + sakit seluruh badan + semua ada la. Tak tau la nape blh jadi camtu. Silap makan kut masa dinner malam tu. 1st day aku dah tumbang menyebabkan semua aktiviti yang dirancang tuk hari kedua semua tak dilansungkan.

Ni Dalam perjalanan ke Gambang



Dinner sesampai nye di Bukit Gambang Resort - Tak sangka ramai jugak warga ASTM ni




Dah kenyang main pool jap


Latihan kebakaran selepas acara sukaneka



Dinner malam pertama + majlis perasmian family day





Lepas habis dinner


Bukit Gambang theme park









Ni gambo permainan air dia je. Ada lagi jungle tracking, motor tayar 4 tu, boleh bawak jejalan dalam hutan, pastu apa nama dia yang cam latihan tentera tu, paint ball, indoor game, karaoke. Kira semua ada la.

Masa kat theme park tu aku jumpa keta ni. Make-up dia lebih kurang cam keta aku. Dari warna keta, sport rim, cara make-up, semua sama. Cuma jenis keta ngan spoiler dia je lain. Aku igt keta aku dah tukar jadi yang ni. Burtuah sangat2.


Gambo tuk perjalanan balik takde coz mood dah ilang. Masa balik tu aku ikut jalan lama je. Sampai karak baru naik highway. Dari gambang aku cari air kelapa, sampai Gombak baru ada. Pahang ni takde pokok kelapa ke??

No comments:

Post a Comment