Saturday, October 30, 2010

Blog Oh Blog

Assalamualikum...
Lamanya tak pegang key board and mouse. Last sekali aku pegang benda ni masa aku update blog pasal Kursus Penunggang Berhemah. Lebih kurang seminggu yang lepas. Skrang ni pun aku pegang keyboard, mouse and tengok monitor orang lain. Kat rumah member. Nak menulis pun rasa cam tak bape nak best coz dia nye skrin bapak beso nye. Dia pakai kat TV LCD 42 inci tu wat dia nye skrin laptop. Ntah apa pasal aku pun tak tau. Nak kata rabun, dia tak pakai cermin mata pun. Nak kata skrin laptop dia rosak aku rasa elok je.

Tapi dia dah bagi pinjam jap ni pun ok gak. Sementara nak copy movie dari dia, guna la sekejap kan. Takkan dia nak berkira. Aku sebenarnya takde idea nak tulis apa ni. Saja je nak buka blog ni jap coz dah lama sangat tak buka. Pastu igt nak merapu. baru tulis skit, idea dah ilang ntah kemana. So tak jadi la nak merapu.

Tulis je la apa yang keluar dari kotak fikiran ni. Sok pagi aku igt nak kemas bilik, pastu nak g basuh keta kesayangan aku tu, petang nak g Siber Jaya. Malam plak ada hal kat Damansara. Fuhhh... Penuh jadual aku esok. Ops... Sok ada jamuan birthday anak member. Alamak... Jadual dah penuh. Kena adjust lagi la camni. Ermm... Tengok la sok camne. Kejar mana yang wajib je la. Kalau tak sempat tu, mintak maaf la kengkawan ye. Aku cuma insan biasa yang mampu mengaturkan masa. Allah yang menentukan segalanya. Insyaallah, aku tak akan mengecewakan semua.

No comments:

Post a Comment