Thursday, October 15, 2009

Aktiviti Akhir Sebelum Ramadan

Ni cerita sebelum Ramadan Al mubarak menjelang.

Minggu yang agak membosankan. Ahad. Ikut aktiviti orang je la.Aktiviti yang sendiri plan tak menjadi. Member ada hal katanya. So ikut je la apa aktiviti yang ada. Mula igt nak merayap dengan benda merah tu je, pastu dah tak tau nak g mana. Last2 sampai gak kat Port Dickson. Kebetulan budak opis tengah buat aktiviti kat sana. Tu yang jadi je kesana. Haha...

Sampai je sana diorang ajak aku mandi. aku ni jenis yang tak minat air laut. Tak boleh nak wat pape la kan, dah tak minat. Tu pun nasib baik sempat lari. Klu tak dah kena humban dalam laut la jawabnya. Tapi tengok cam seronok je diaorg tu mandi.

Ha..Yang tengah kena tanam tu anak Din. Aku tengok best je budak ni main pasir ngan mandi laut. Bebudak la katakan. Aku pun camtu gak agaknya kcik2 dulu. ntah2 lebih lagi. hahaha...


Petang ni tak ramai sangat orang. Coz tadi dah ujan. Klu tak, mau cam pesta tempat ni. Masa memula aku sampai je td masih ramai lagi. tu pun ramai yang tengah kemas nak balik. Dua kali gak la aku pusing nak cari parking.

Makanan semua disedikan oleh bini Din dan bebudak pompuan. Bunyik cam ramai je budak pompuan yang datang erk. Padahal Wani sorg je. Bile dah kat tempat camni, semua makanan nampak sedap. Tapi memang sedap pun. huhu...

So, pada hari tu ada gak la aktiviti yang dapat aku buat. Klu pikir balik memang gila. Saja drive tak tau hala tuju, last2 sampai PD. Bukan dekat tu. Sejam lebih gak pegang stering. Tapi klu dah benda merah tu je buah hati pengarang jantung, 1 jam 30 minit drive pun rasa sekejap je. haha...

Kereta Ku,
Harta Ku,
Buah Hatiku,

No comments:

Post a Comment