Tuesday, October 20, 2009

BoSaN PuNYa PaSaL

Ni saja nak citer aktiviti aku masa standby kat ipoh dulu. Cam biasa aku bnyk abiskan masa ngan keta, ngn note book n ngan tido. Maklumlah dah xde aktiviti lain nak dibuat.

So kalau x g jalan2 ngan keta, aku dok main internet or game. kalau dah malas nak kuar or malas nak ngadap note book, aku tido je la. Aku tak tau nape aku jadi malas nak tengok tv. Aku rasa tak bape minat ngan siaran yg ditayangkan.

Klu pada hari biasa, pagi aku akan pegi keje, balik keje lepak kat bengkel member sampai maghrib. Pastu balik, mandi, wat apa yang patut. Then cam biasa on note book, layan internet r. Blog ni aku blaja wat sebab bosan nye pasal. Tgk pun cam best. Blh luahkan perasaan n jd diari kejadian. selain daripada tu, aku suka cri benda baru untuk aku blaja. Pas dah bosan or ngantuk, pegi tido. Camtu la aktiviti di hari keje.

Tuk hari sabtu ngan ahad plak, aku akan balik kampung. Kalau aku tak balik kampung, biasanya ble ada aktiviti kat ipoh la. Aktiviti yang biasa, lepak kat bengkel, servis keta r. Or bukak pe yg rasa tak kena. Baik tikus la katakan. tu untuk sebelah siang la. Tuk sebelah malamnya cam biasa gak. Main ngan note book.

Tak pun aku akan wat satu aktiviti pelik ni. Aktiviti ni slalu aku buat hari minggu je. Aku akan lepak kat Lumut. Tengok budak2 keta berlonggok ramai2. Ada yang main sound system, buat lampu kat keta dah macam keta berhias, buat ekzos berapi-api, n yang paling best DRIFT. Yang tu memang aku suka tgk. Lepak kat situ sampai tak sedar hari dah nak pagi. Slalu mesti balik pas kul 1 pagi nye la.

Tak pun aku akan buat lagi satu keje gila, pegi Cameron highland.
Pegi sorang2. Biasa pas maghrib aku akan gerak g sana, sampai sana, minum air satu cawan n makan pe yg patut, then turun balik ke ipoh. Drive naik lebih kurang 90km tuk minum n makan jer. huhu.. Memang keje gila. Tapi yg sebenarnya aku suka layan corner kat sana. BEST...

Ni je gambo yang ada. Masa ni baru sampai pekan brincang. Tak tau nape dah bosan sgt, aku naik Cameron awal skit. Masa ni dalam kul 7 petang kut.




Tuk semua aktviti lain xde gambo plak. Pen drive rosak kne virus. Abis ilang smua gambo pas kne format. Tk dapat nak diselamatkan. Sedih aku rasa hilang semua kenangan tu. So ada cite ni pun jadi la.

No comments:

Post a Comment