Wednesday, October 28, 2009

Nape Penat Sangat Ni

Hari ini aku baru balik dari Senawang, Negeri Sembilan. Aku kena tolong budak I-Kad tuk setup server. Tuk kerja ni, minggu lepas aku dah tau. Kerja luar camni, aku selalunya ok je.

Hari selasa lepas dalam 10.00 pagi aku bertolak ke sana dan buat kerja yang biasa2 je. Balik pun dalam pukul 9.00 malam. Hari ini sambung kerja pagi tadi dalam pukul 10.00 pagi, dan balik dalam pukul 5.00 petang. Aku sampai KL dalam pukul 8.00 malam. Tapi aku tak tau kenapa aku rasa penat lain macam.

Or ni effect dari kerja kat penang minggu lepas. Belakang badan aku pun rasa sakit semacam. Start hari isnin sampai hari ni, dah dekat 2 kotak koyok habis aku tampal kat belakang badan. Tapi sakit serupa tu gak. Nak pegi klinik, aku ni jenis liat sikit nak jmpa doktor.

Skrang pun aku tahan sikit penat ni coz dah lama tak update blog. Cerita yang ada tak boleh dibiarkan. Malam ni confirm tido x sedar pape. Jgn esok tak bangun pegi keje sudah. Mengamuk pulak bos aku nnti. Pasni aku ada keje luar lagi, Harap badan ni boleh ok sebelum hujung minggu ni. Insyaallah hendaknya....

No comments:

Post a Comment