Thursday, October 15, 2009

LaMaNYa TaK uPDaTe...

Assalamualikum...

Kepada sesiapa sahaja yang pernah msk ke blog saya ni, saya ucapkan ribuan terima kasih. Dah lama saya tak update blog ni. Sejak saya balik kampung raya puasa lagi. Al maklumlah, kampung xde internet. Broadband yang ada pun tak boleh nak guna kat kampung. Coverage xde. Kampung kat pedalaman katakan. Nak buat camne kan. Tapi jangan silap. Kampung kat pedalaman, bila raya lagi meriah tau...Jangan jeles...

Sebenarnya dari sebelum masuk Ramadan lagi, banyak cerita yang nak saya masukkan,. Tapi masa tidak mengizinkan. Dengan Out stesen nye, kne wat report cepat coz nak kne anta secepat yang mungkin, tido dan tengok kartun. Tu belum lagi masa tuk kereta.. hahaha.. Klu dah mengadap kereta tu, mau setengah hari tak berganjak..

So mulai hari ni cam dah ada masa yang agak terluang sikit. Rasanya sempat kut nak masukkan balik semua cerita yang terlepas sebelum ni. Tapi tu pun bergantung la pada coverage broadband saya ni. Klu dia wat hal, tak boleh nak buat apa la kan kan kan???

No comments:

Post a Comment