Sunday, November 15, 2009

Hackers Celup

Haha...rasa cam hackers plak. Pc ngan laptop punya banyak sampai tak muat meja aku. Aku nye laptop atas meja. Yang sebelah tu laptop member aku.


Dia lupa password admin. Dah 3 hari tak boleh masuk. Pandai sangat nak buh password panjang2. Padan muka dia. Dan padan muka aku kena tolong reset password dia. Dah la nak cari software reset password tuk vista tu susah. Pening aku rasa. Nasib baik ada kawan2 yg lagi bijak.


Pc yang kat atas kotak tu anak buah aku punya. Baru beli. Aku kne pasang n install ape yang patut. Abang ipar aku suh beli coz dah sampai masa bebudak tu guna komputer. Aku nak siapkan smua malam ni coz mungkin ari isnin aku kena pegi out stesen. Dapat jugak aku try cd Windows Seven aku ni. Best gak rupanya. Tak tau la anak buah aku tau guna or tak. Jangan kne dok ajar dia plak nnti. Satu hal plak nak ngadap diaorg tu. Dah la smua buas semacam.

No comments:

Post a Comment