Tuesday, November 3, 2009

Vios @ Langkawi

Ni pengalaman baru aku kat Langkawi. Selalu kat sana aku naik teksi or sewa keta kancil jer. Tapi kali ni aku buat giler sikit. Sebab kali ni aku sewa keta VIOS. Kalau dengar jenis keta tu, mesti semua orang igt sewa dia mahalkan.

Ni la keta yg aku sewa tu. Pada korg la, agak2 bape sewa dia? Haha.. Aku bayar rm60.00. Caya tak? Aku mula2 tak percaya cakap brother tu. Tapi dah dia tunjuk keta kat aku, so apa lagi. Jadi jer la. Aku sewa satu ari tau. Dari Petang semalam sampai petang ari ni.

Tak tipu erk. Ni gambar kunci dia. Best bawak Vios. Rilek jer langgar lubang. Duduk dalam pun sedap jer. Tu belum keta yg mahal lagi. Sempat gak la melaram ngan keta tu. Yang tak puas ati nye, aku bawak keta kat tanah besar, awek tak pandang. Bila aku bawak Vios kat sana, smua awek tgk. Siap senyum lagi. Memang awek sekarang mata duitan.

*tak semua kut :)

No comments:

Post a Comment