Wednesday, April 14, 2010

Dah Ada Absober

Sebelum ni, kereta aku macam kereta kuda bila naik. Tuk yang perangai cam aku, suka layan lap, memang sedap. Tapi untuk orang yang beli kereta untuk dinaik, memang akan membebel. Lama-lama aku sendiri pun dah mula rasa tak best. maklum la, bukan selamanya nak layan benda cam tu.

Atas sebab-sebab tertentu, aku pun mengambil keputusan untuk menukarkan absober aku yang keras tu kepada yang lebih lembut. Sesedap rasa la pada aku. Tapi tahap rendah kereta tetap diutamakan. Perangai yang tu aku tak dapat nak ubah. Coz pada aku, kereta yang tinggi umpama lori tanah. Memang aku tak suka.









Dan semalam aku dapat absober baru aku setelah hampir satu bulan aku tunggu. Setelah siap dipasang, perghh... Nikmat rasanya bila naik keta yang laju dengan keadaan stabil. Tapi bila layan corner aku rasa cam kureng jer. Nasib baik absober aku ni boleh dilaraskan mengikut kehendak hati. So aku akan pakai dulu and nanti aku akan setting balik ikut kehendak aku.

Kepuasan diutamakan.

No comments:

Post a Comment