Tuesday, April 20, 2010

On Wheel Balancing

Semalam aku buat on wheel balancing kat keta aku. Saja nak cuba try test best ke tak coz sebelum ni cuma buat pakai machine jer. Kalau buat pakai machine tu tak bape best sangat. Bawak lebih 120km/j jer dah rasa gegar stering. Tapi bukan truk sangat la.

Dah la niat aku tuk pakai balik rim 14 inci tak kesampaian. Boleh pulak tayar kat rim tu mengelembung. Satu tayaar tak boleh pakai. Nak beli tayar lain rasa cam malas plak. So pakai je la rim 16 inci aku tu. Kalau pakai rim 14 inci tu, boleh merempit lebih skit. Pickup lagi sedap. Tapi kalau lalu kat bonggol sendiri mau ingat la. Rasa terguris samapi ke hati. Hahaha...

Bila aku dapat nak pegi jauh sikit ni? Dapat rempit atas highway, fuuuu..... Nak cuba try test sedap or tak pas buat on wheel balancing ni. Kalau tak gegar sampai abis meter, memang terbaik.

*PaNDu CeRMaT, iNGaTLaH oRaNG YaNG TeRSaYaNG...
;)

No comments:

Post a Comment