Saturday, April 3, 2010

Training @ Saturday

Kalau aku tau macam ni,,,
Nasib baik aku tak tau,,,
Kalau tak,,,
Ish,,,

Dah jadi tak ikhlas aku datang training hari ni. Tak tau la nak cakap ilmu yang dapat hari ni berkat or tidak. Ntah-ntah tak dapat apa pun. Esok bangun tido "zero" dah semua apa yang diajar hari ni.

Bukan marah, tapi tak tau la kenapa rasa semacam je. Semua perasaan tu datang lepas makan tengahari. Nak kata mengantuk, tidak. Nak kata malas, pun tidak. Tapi apa yang dia ajar lepas tengahari tu semua rasa macam ditolak oleh pemikiran ni.

Badan pun rasa semacam plak bila dah masuk petang. Masa pukul tiga lebih dekat pukul empat, badan aku dah mula panas. Rasa tak selesa sangat. Mula tak boleh nak duduk diam. Orang dulu-dulu kata"mengeresek".

Balik je, aku terus mandi and rehat. Pastu aku rasa badan makin tak sihat. Tekak mula rasa semacam, badan dah makin panas, and kepala dah rasa berat. Nasib baik sebelum balik tadi aku dah makan.

Mungkin kesan daripada dah lama tak training macam hari ni. Lama sangat dengar orang bercakap and input masuk tak henti-henti. Tu pun kalau boleh save la. Takut ilmu tu dok dalam RAM je. Lepas "shut down" semua hilang. Tapi, harap ada la sikit yang masuk HDD.

No comments:

Post a Comment