Friday, March 26, 2010

Hari Ini Hari Jumaat

Hari ini adalah hari jumaat. Hahaha.. Setelah empat hari aku kena bekerja di luar kawasan Kuala Lumpur, akhirnya kembali ke pejabat untuk mengakhiri segala tugas luar yang diberikan. Tidak lain dan tidak bukan, kena hantar segala report untuk semua lokasi yang telah dilawati.

Hari ini penghulu segala hari, tapi aku rasa malas untuk melakukan setiap kerja yang ada. Aku tension kerana komputer yang biasa aku guna telah dijangkiti virus. Tak tahu siapa yang buat dan tidak boleh nak marah sesuka hati. Hanya mampu membebel seorang diri sambil cuba membaikinya. Tidak boleh format kerana banyak data.

Tengahari sembahyang jumaat seperti biasa, terus ke Rawang kerana ada sedikit perkara yang perlu diselesaikan dan makan tengahari + minum petang di Burger King. Balik pejabat dan sambung membedek komputer yang telah bermasalah.

Balik kerja pukul 6.45 petang dengan muka seposen kerana komputer masih bermasalah dan kerja yang tidak siap. Esok last day hantar report. Harap segalanya boleh selesai esok. Supaya minggu yang mendatang bermula dengan KETENANGAN.

1 comment:

hans said...

hhahahaha
nasib solat jumaat ekau xkena panas terik luar

Post a Comment