Sunday, March 28, 2010

Sabtu Hujung Bulan

Sabtu, aku berkumpul di belakang kawasan pejabat untuk pergi ke kedai sport rim. hal ini telah lama diplan oleh tuan punya kereta. Kebetulan pada hari khamis yang lepas, kereta barunya telah berada ditangan. So, menjadi saja la plan untuk memasang sport rim baru tersebut. Dan kebetulan hari sabtu itu pejabat ditutup.

Lebih kurang pukul 11.00 pagi aku berada disana bersama 5 orang rakan yang lain dan tuan punya kereta. Nampak seperti dia sangat teruja apabila masuk ke perkarangan kedai. Maklumlah, terdapat pelbagai jenis sport rim penuh satu kedai.


Agak lama juga dia memilih. Dalam bab ini aku malas sangat nak bersuara jikalau tidak ditanya. Takut nanti tidak berkenan dihati dia. Aku cuma mampu membantu dari segi membincangkan harga kerana aku telah banyak kali ke kedai tersebut. Bukan sendiri yang beli, tetapi lebih kepada mengikut rakan-rakan.


Akhirnya apa yang dicari ditemui. Pilihan yang sangat menarik dan sesuai dengan warna kereta. Padanan ini akan jadi lebih menarik padaku jika diberi sedikit lagi sentuhan.


Dan sekarang, aku tidak bosan untuk bermain kereta kerana semakin ramai budak opis yang berjinak-jinak dengan kereta.
:)

No comments:

Post a Comment