Monday, August 16, 2010

Ada Kursus Lagi

Aku baru lepas dapat cal dari HQ, khamis ni ngan khamis depan aku ada kursus lagi. Bulan posa camni pun nak buat kursus gak ke? Buat masa biasa dah la. Tak larat la nak dengar time lapo camni. Mesti ngantuk giler. Tempat kursus jauh plak tu.

Tak pegi kang, kena ceramah ngan bos. Kena pegi jugak la nampaknya. Minggu ni ada kursus basic meter. Minggu depan ada CIDB. Tadi baru abis kursus basic safety circuit. Tetiba je panggil. Aku dah sampai site diaorang suruh pegi jugak.

Pastu padan muka diaorang aku masuk lewat. Dah habis setengah kelas, dia kena ulang sikit2 untuk aku. Dan padan muka aku jugak jadi tak paham apa yang dia terang. Dia nak ulang semua dah takde masa. Petang masa praktikal dah gagap2 aku nak buat.

Esok aku ada site baru nak pegi tengok. Harap2 best. Site baru la katakan. Benda semua baru. Tak banyak problem. Harap2 la. Kalau dia nak but hal, tak boleh nak cakap apa.

No comments:

Post a Comment