Wednesday, August 4, 2010

Burger jalanan + Milo ais = Terbaikkk..

Tengah best main game, entah kenapa tiba2 aku rasa macam mengidm nak makan burger jalanan pulak. Dengan segera roger kawan2 terdekat, tukar baju, siap2 dan terus keluar ambik member. Kalau bab rasa mengidam memang aku takkan lengah2 kan. terutamanya kalau aku mengidam burger jalanan dan yang seangkatan dengannya.

Selalunya benda yang aku tetiba nak dan teringin ni benda yang biasa2 je. Jarang aku akan mengidam benda yang mahal2 ni. Benda2 fast food ni pun aku jarang nak mengidam. Aku pun tak tau la kenapa. Aku cuma risau kadang2 aku akan teringin makan benda yang susah nak cari.

Ada sekali tu aku rasa teringin nak makan ABC. tapi nak ABC yang kat Shah Alam. Tempat lain tak nak. Aku pergi ngan member dan tempat tu dah tutup & tengah buat renovation. Aku punya la ngidam sampai tak tenang dua tiga hari. Last2 pegi gak makan kat MARA. ABC dia boleh tahan tapi stil tak tenang coz nak yang kat Shah Alam gak.

Tapi bab ngidam ni kadang2 je jadi kat aku & tak tau la nape bleh ngidam & time bila rasa ngidam ni nak datang. Harap2 jangan ada terasa nak benda yang pelik2 & bukan musim dia sudah la. Pening gak aku nak puaskan tekak aku ni.

Lepas dapat burger jalanan ngan milo ais tadi, semua rasa ok. Pikiran pun mula rasa tenang balik. Takde pikir mana nak cari burger je. Kalau tak asyik teringat burger je. Sampai aku nak main game pun tak boleh fokus. Asyik kalah je.

No comments:

Post a Comment