Sunday, August 29, 2010

Ahad Yang Tiada Aktiviti

Sabtu dan ahad minggu ni aku cuti. Sabtu (semalam) aku ada aktiviti sampai la tengah malam. Tapi hari ni aku takde aktiviti langsung. Skrang ni pun aku dah tak tau nak buat apa. Mengadap tv ngan laptop aku ni dari pagi sampai la skrang. Memang bosan.

Nak pegi merayap rasa cam malas plak. Geng pun takde. Pagi ni semua senyap je tak tau pegi mana. Klu tak, boleh jugak ajak pegi menyibukkan diri kat jalan TAR tu. Tambah2kan sesak kat situ. Bukan nak beli apa pun, cuma jalan2 dan tengok2 apa yang ada.

Hari ni punya la free, tapi esok jadual aku penuh. Pagi keje, petang berbuka ngan geng penyamun2, malam nak kena pegi jumpa member tuk hal kete. Perghh.. Smua tempat yang aku nak pegi jauh2 tu. Sempat ke aku nak pegi jumpa member aku tu. Kalau berbuka ngan geng penyamun tu, mesti balik lambat nye la.

Macam tahun lepas. Lepas buka, solat, pastu sambung balik sembang2 sampai isyak. pastu baru terkedek2 nak gerak balik. Tung tang tung tang dekat pukul 9 lebih jugak sampai rumah. Janji ngan member aku ni pukul 9.00. Tapi janji mesti ditepati. Aku kena cuba tuk jumpa dia coz nak settle smua sebelum raya. klu tak nanti kesian kat dia.

No comments:

Post a Comment