Monday, August 30, 2010

Wajah Baru

Masa aku mengubah rupa paras blog aku ni, aku tengah xde keje sesangat dan bosan tahap sangat2. Aku nak tengok movie pun rasa malas nak ngadap sambil dok diam. Jadi mengantuk. So aku pun ambik keputusan untuk mengubah rupa bentuk @ rupa paras blog aku yang comel lagi hemsem cam tuan dia ni. Banyak jugak template yang aku try, tapi takde yang sesuai ngan jiwa aku. Yang ni pun tak bape nak masyuk ngan aku, tapi untuk sementara waktu sampai aku jumpa yang sehati sejiwa raga penuh perasaan tu, boleh la pakai dulu. Ni pun bukan template sebenar, aku dah edit. Aku memang jenis yang suka mengubah suai. Aku takkan pakai yang standart. So sesapa yang tenampak or tertengok or terjumpa or terlihat or terbaca or terpandang or terkelih or ter"usha" or yang sewaktu dengannya. sila komen kat mana yang tak kena. Harap pandangan anda memberi inpirasi dan petunjuk untuk keindahan mata memandang. Setiap ayat anda dihargai.
Terima Kasih...

No comments:

Post a Comment