Wednesday, September 29, 2010

Dugaan

Aku nak keluar pegi beli hadiah wok kawin n ambik duit nak bayar sewa rumah n keta, keta tak boleh nak start plak. Bateri dia kong. Ari sabtu ari tu dah jadi dah. Tapi ahad tu dia ok. So aku bajet dah ok la. Isnin tu aku tak try start coz aku tgk meter tuk bateri tu doblas point something lagi. So maknanya ok lagi. Kuat lagi bateri tu. Alih2 semalam aku nak kuar tak boleh plak dah. Meter tu tunjuk seblas point something. Sepatutnya boleh hidup, tapi bila start trus emua padam. Macam bateri flat terus. Try bnyk kali pun sama gak. Dah la waktu malam camni. Malas aku nak jadi pomen memalam camni. Esok2 la aku layan keta ni. Time camni la dia buat hal. Dah la tengah kering. Dia nak duit plak. Minggu ni nak balik kampung. Duit lagi. Dugaan..

No comments:

Post a Comment