Sunday, September 5, 2010

Satu Hari Di Hari Ahad

Semalam (malam minggu) aku melepakkan diri kat bengkel jap coz ada member nak sevice keta and tukar timing belt. Lepas abis dia punya service keta, aku service keta aku plak. Then aku pegi merayap jap cari barang keperluan aku yang dah nak abis. Aku juz cuci tangan, bagi nampak ok skit, and trus g giant. Masa kat sana ada gak orang tengok2 kat aku coz dengan pakai selipar, seluar aku lipat cam orang kat tempat banjir, and badan ada bau minyak sikit. Baru lepas buat keje la katakan. Rasa malas nak balik rumah and tukar baju. Yang aku pakai tu pun bukan ada kena minyak or something.

Lepas settle beli barang, aku rasa cam dah lama plak aku tak merayap kat KL ni. So aku ambik keputusan untuk pusing dalam KL jap. Dari Batu Caves, aku trus g Dataran Merdeka, masuk balik Chow Kit, Jalan Pudu, Bukit Bintang and trus balik. Kat Chow Kit, Jalan TAR, Bukit Bintang boleh tahan gak jem nya. Orang ramai cam 'ulat' beli belah kat sana. Aku tengok memang happening gila. Kat dataran macam biasa cuma ada bebudak keta ngan motor melepak.

Aku rasa dah lama aku tak merayap camni. Dok dalam keta, layan lagu yang aku suka, then drive pusing2 mengabiskan minyak keta aku. Lepas tu aku tak tau nak g mana dah. Jam pun aku tengok pukul 12 lebih dah. So aku terus gerak balik rumah je. Sampai rumah aku rasa cam puas walaupun aku cuma merayap dalam KL je. Mungkin sebab dah lama tak keluar camtu. Skrang aku tengah pikir, bila nak pegi jeram or tempat2 yang menarik lagi.

No comments:

Post a Comment